lördag 20 december 2008

Julklappshandeln klar

Nu är i stort sett alla julklappar inhandlade, bara någon enstaka grej kvar som jag hoppas hinna fixa i morgon. Känns skönt att ha det avklarat. Särskilt sen jag jobbar såväl måndag som tisdag och det lär bli lite stressigt att annars hinna med det som ska göras. På måndag kväll håller handlarna i Boden öppet till 21.30, det är bra tycker jag.

Ganska kallt i morse, eller i alla fall minus tio grader. Ska fixa valla till skidorna i dag och hoppas på lite mildare väder i morgon. Då ska jag nöta lite spår hade jag tänkt. Annars behagligt och välbehövligt med en helt blank helg. Middag hos föräldrarna nu, lugnt och skönt. Tror att det blir att spela lite spel med barnen ikväll, det är en sak som vi brukar göra kring jul. När allt annat är i full gång är det sällan man tar sig tid för sånt.

En behaglig lördag går snart över till lördagkväll helt i lugnets tecken. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar